Van website voor “gluren bij de buren” naar platform.

Je vindt er ein-de-loos veel huizen, maar Funda heeft meer in huis. Veel meer.
En, er komt alleen maar meer bij. Meer tools. Meer kennis. Meer informatie.
Dus meer zekerheid voor jou als gebruiker. Alles wat je nodig hebt om een gefundeerde beslissing te nemen en die grote stap te zetten.

Het proces rondom wonen is omgeven van vragen. Vragen waar je een zo goed mogelijk antwoord op wilt vinden. Juist die vragen, zowel voor koper als verkoper, hebben we gebruikt en vertaald in inmiddels twee campagnes rondom het thema “Meer in huis”.

Scope

  • Concept
  • Campaigns
  • Art-direction

Team @xxs

  • Anne van Andel (creative)
  • Siebe Kruize (creative)
  • Jan de Roos (creative)
  • Jose Evers (strategy)
  • Francis Oud (account)
  • Josien de Heul (agency producer)

Meer over de buurt

Een nieuwe tool

Met “meer over de buurt” op Funda kan je alle gegevens over de buurt vinden. Denk aan: de gemiddelde woningwaarde, demografie, maar ook scholen, supermarkten en kinderopvang vind je nu eenvoudig op één plek. Deze flight bestaat uit outdoor, bannering en twee online video’s.

Haal meer uit je verkoop

Of je nu wilt/twijfelt of gaat verkopen…

In de huidige woningmarkt komt er veel op je af als het aankomt op het verkopen van je huis. Er is steeds meer twijfel over de toegevoegde waarde van een verkoopmakelaar, maar ook is er veel onrust over of je wel een nieuw huis kunt vinden. Met deze campagne richt Funda zich op de verkopende partij. Want ook voor deze doelgroep vind je alle antwoorden op funda.nl.